WAT DOEN WIJ

Stichting Parwin is in Syriƫ en Irak actief door mensen die gevlucht zijn voor oorlogsgeweld of zij die leven in armoede te helpen.

Door middel van het inzamelen van onder andere kleding, schoenen, speelgoed, dekens, hygiƫne producten en rollators, proberen wij als stichting een steentje bij te dragen en zo het leed van deze grote groep mensen wat te verzachten.

Wij slaan alle goederen op in een loods in Twente waar deze worden gesorteerd en ingepakt. Vervolgens worden deze getransporteerd om uit te delen alwaar nodig.

Het geld dat wordt ingezameld wordt enkel gebruikt om te voorzien in de transportkosten.

Om er zeker van te zijn dat de ingezamelde spullen bij de juiste mensen terechtkomen, zorgen wij ervoor dat onze vrijwilligers persoonlijk aanwezig zijn bij het uitdelen van de goederen.