kracht van Stichting Parwin

De lijnen tussen de mensen van Stichting Parwin en de hulpverlening in Noord-Irak zijn erg kort. Alle goederen worden uitgedeeld door vrijwilligers waaronder ook veel familie en vrienden. De hulpgoederen die hier ingezameld worden, gaan rechtstreeks naar de vluchtelingenkampen. Mensen die hier kleding schenken of andere spullen, herkennen deze op de foto’s en video’s die ze terugzien op Facebook. De mensen die dus iets schenken zien binnen korte tijd dat hun spullen aankomen bij mensen die er blij mee zijn en die het hard nodig hebben. Wij communiceren snel en transparant en reageren vaak dezelfde dag op berichten en aanvragen die mensen ons sturen. Ook geven wij aan wat de kosten per kilo hulpgoederen zijn om ze te vervoeren. Zodat men begrijpt dat elke cent die zij schenken, enkel opgaat aan het transport.

Door de nauwe band en contact met Noord-Irak, weten wij waar grote behoefte aan is en waar vluchtelingen en ontheemden zich bevinden. Wij zorgen ervoor dat de spullen op de juiste plekken en bij de juiste mensen terecht komen.